https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2015/12/vakc-conforence-white-01.svg
30 вересня 2021 рокуКиїв

Нагорода DzWINNER – визначимо кращих разом

dzwinner.jpg

Ви можете нескінченно доводити, що ваша команда контакт-центру є найкращою в Україні, але тільки участь в прозорому професійному конкурсі дозволить дійсно закріпити за собою цей статус! На жаль, сьогодні існує величезна кількість конкурсів і нагород, які створені не для розвитку ринку, а для лобіювання інтересів окремих представників. Чим більш заплутаною є структура оцінювання, тим більше можливостей для маніпуляцій. Розуміючи це, у 2014 році ми запустили Нагороду DzWINNER – прозорий професійний конкурс для представників сфери контакт-центрів.

На сьогодні Нагорода DzWINNER – це не тільки можливість отримати визнання ринку, але і якісна додаткова мотивація, а також практично гарантований професійний ріст команди. Адже тільки змагаючись з кращими можна досягти реального прогресу! Саме тому нагорода сприяє успішному розвитку молодих фахівців, які будуть визначати майбутнє нашої галузі вже через кілька років.

DzWINNER-2020 в цифрах: понад 110 номінантів, 30 членів журі, сотні годин аудіо і відеозаписів, тисячі оцінок і практичних рекомендацій.

Дізнатися кращих із кращих ринку контакт-центрів України в 10 номінаціях можна вже 29 вересня на фіналі Нагороди DzWINNER, а 30 вересня в рамках конференції «Контакт-центри: кращі практики» будуть визначені переможці в найбільш значущих корпоративних номінаціях «Контактний центр року» і «Людина року». Дані фіналісти визначаються за результатами розподілу місць в найбільш конкурентних номінаціях нагороди, а претенденти на звання «Контактний центр року» також поділяться з учасниками конференції своїми напрацюваннями та реальним досвідом. Саме професіонали ринку, що знаходяться в залі конференції, зможуть фіналізувати результати шеститижневої роботи в ході нагороди DzWINNER і допоможуть вибрати шляхом голосування «Контактний центр року» в Україні.

У 2020 році в финал даної номінації вийшли: Альфа-Банк, ПриватБанк, ТЕЛЕКОНТАКТ Україна, Comfy та Vodafone.

Кращий спосіб оцінити рівень нагороди DzWINNER і отримати доступ до корисних навчальних матеріалів – відвідати «зал слави»
Детальніше про нагороду і номінації


Оставьте комментарий

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *


Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогодні.

Практична спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Комплексний підхід

Ми охоплюємо як стратегічні питання, так і операційну діяльність контакт-центрів, а також оцінюємо найбільш перспективні технології.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови й розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

Під час конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й поставити питання експертам, та отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів України, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику та визначити тенденції ринку.




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу – це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.