Практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики» – це унікальна можливість познайомитися з перевіреними напрацюваннями провідних гравців ринку та тих, що динамічно розвиваються.
Серед доповідачів заходу професіонали галузі, чий досвід може бути корисний для будь-якого контакт-центру – дозволить уникнути типових помилок і більш ефективно розвивати бізнес.
Експерт з сервісу
Оксана Марусич
Оксана одна з найбільш авторитетних експертів з сервісу та якісного обслуговування в Україні, кваліфікований коуч та сертифікований міжнародний бізнес-тренер.
Нагорода DZWINNER
Валентин Касюн
Презентує найбільш цікаві кейси та показові записи розмов серед фіналістів Нагороди DzWINNER-2024, а також розбере помилки в обслуговуванні та продажах.
Коуч-консультант
Валентина Ярош
Не тільки поділиться ключовими трендами ринку контакт-центрів, а й ініціює обмін досвідом щодо нових підходів та працюючих інструментів мотивації у контакт-центрі під час експертної панелі.
Eva.ua
Наталя Назарчук
CX-воркшоп – формат обміну досвідом професіоналів, який не тільки може допомогти розібратися у складних поняттях, а й опрацювати сервісні підходи провідних компаній та дієві інструменти, перевірені на практиці.
Ірина Дергачова, Медична лабораторія ДІЛА
ДІЛА
Ірина Дергачова
Розкриє недооцінений потенціал та презентує перевірені практичні інструменти, які можуть і мають стати путівником розбудови успішної сервісної компанії у галузі якісних професійних послуг і не тільки…
Uklon
Микола Уманець
Відповідає за напрям Customer Experience в компанії Uklon – українському інноваційному райдхейлінг-сервісі, який охоплює 27 міст України, Азербайджан, Узбекистан та об’єднує десятки тисяч водіїв, що виконують понад 2 млн. поїздок на місяць.
Наші партнери
Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.
Актуальна
тематика
Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогодні.
Практична спрямованість
Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.
Комплексний підхід
Ми охоплюємо як стратегічні питання, так і операційну діяльність контакт-центрів, а також оцінюємо найбільш перспективні технології.
Авторитетні спікери
Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови й розвитку кращих контакт-центрів України.
Обмін
досвідом
В ході конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й поставити питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.
Система голосування
Ми збираємо провідних професіоналів в Україні, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку
Нагорода DZWINNER
Майстер-класи переможців професійного конкурсу — це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.