Практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики» – це унікальна можливість познайомитися з перевіреними напрацюваннями провідних гравців ринку та тих, що динамічно розвиваються.
Серед доповідачів заходу професіонали галузі, чий досвід може бути корисний для будь-якого контакт-центру – дозволить уникнути типових помилок і більш ефективно розвивати бізнес.
Vodafone
Юлія Герасимчук
Юлія визнавалася кращим доповідачем конференції та перемогала у Нагороді DzWINNER, а її досвід роботи з персоналом контакт-центру завжди викликає жваву зацікавденість.
Епіцентр
Микита Каленик
Допоможе зазернути у внутрішні процеси роботи з аналітикою однієї з найбільших торгівельних мереж України та розповість щодо нових можливостей та неочікуваних результатів.
Коуч-консультант
Валетина Ярош
Не тільки поділиться ключовими трендами ринку контакт-центрів, а й ініціює обмін досвідом щодо нових підходи та працюючих інструментів мотивації у контакт-центрі під час експертної панелі.
Нагорода DzWINNER
Валентин Касюн
Презентує найбільш цікаві кейси та показові записи розмов серед фіналістів Нагороди DzWINNER-2023, а також розбере незвичне питання ролі випадковості у досягненні потрібного результату продажів.
Yasno
Катерина Овсєєнко
Всі українці стали свідками самовідданої роботи енергетиків під час блекаутів, але поза увагою залишилась робота контакт-центру та особливості побудови комунікацій, що Катерина і буде намагатися змінити.
Психотерапевт
Олександр Олешко
Маючи за плечима унікальну експертизу щодо оцінки і відновлення морально-психологічного стану співробітників, Олександр поділеться напрацюваннями та ефективними інструментами роботи.
Наші партнери
Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.
Актуальна
тематика
Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогодні.
Практична спрямованість
Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.
Комплексний підхід
Ми охоплюємо як стратегічні питання, так і операційну діяльність контакт-центрів, а також оцінюємо найбільш перспективні технології.
Авторитетні спікери
Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови й розвитку кращих контакт-центрів України.
Обмін
досвідом
В ході конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й поставити питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.
Система голосування
Ми збираємо провідних професіоналів в Україні, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку
Нагорода DzWINNER
Майстер-класи переможців професійного конкурсу — це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.