https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/08/logo-conference-ua-w.svg
25 жовтня 2023 рокуКиїв

Доповідачі

Практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики» – це унікальна можливість познайомитися з перевіреними напрацюваннями провідних гравців ринку та тих, що динамічно розвиваються.

Серед доповідачів заходу професіонали галузі, чий досвід може бути корисний для будь-якого контакт-центру – дозволить уникнути типових помилок і більш ефективно розвивати бізнес.
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/05/gerasimchuk.jpg

Vodafone

Юлія Герасимчук

Юлія визнавалася кращим доповідачем конференції та перемогала у Нагороді DzWINNER, а її досвід роботи з персоналом контакт-центру завжди викликає жваву зацікавденість.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/08/kalenyk.jpg

Епіцентр

Микита Каленик

Допоможе зазернути у внутрішні процеси роботи з аналітикою однієї з найбільших торгівельних мереж України та розповість щодо нових можливостей та неочікуваних результатів.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/09/yarosh.jpg

Коуч-консультант

Валетина Ярош

Не тільки поділиться ключовими трендами ринку контакт-центрів, а й ініціює обмін досвідом щодо нових підходи та працюючих інструментів мотивації у контакт-центрі під час експертної панелі.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2020/01/kasiun2.jpg

Нагорода DzWINNER

Валентин Касюн

Презентує найбільш цікаві кейси та показові записи розмов серед фіналістів Нагороди DzWINNER-2023, а також розбере незвичне питання ролі випадковості у досягненні потрібного результату продажів.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/08/ovsieienko.jpg

Yasno

Катерина Овсєєнко

Всі українці стали свідками самовідданої роботи енергетиків під час блекаутів, але поза увагою залишилась робота контакт-центру та особливості побудови комунікацій, що Катерина і буде намагатися змінити.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2020/09/oleshko.jpg

Психотерапевт

Олександр Олешко

Маючи за плечима унікальну експертизу щодо оцінки і відновлення морально-психологічного стану співробітників, Олександр поділеться напрацюваннями та ефективними інструментами роботи.


Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.

Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогодні.

Практична спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Комплексний підхід

Ми охоплюємо як стратегічні питання, так і операційну діяльність контакт-центрів, а також оцінюємо найбільш перспективні технології.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови й розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

В ході конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й поставити питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів в Україні, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу — це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.