Ми впевнені, що конференція надасть якісний поштовх розвитку компанії у галузі дистанційного обслуговування клієнтів, тому будемо намагатись з максимальною користю для вас використовувати кожну хвилину події.
Валентина не тільки розгляне ключові тренди ринку контакт-центрів, але й піділиться унікальним практичним досвідом розбудови системи рекрутменту на ринках Хорватії, Німеччини та Австрії.
Формат обміну досвідом професіоналів, який не тільки допоможе розібратися у складних поняттях, а й познайомить з підходами провідних компаній та дієвими інструментами. Будемо говорити про те, які нестандартні задачі може виконувати контакт-центр, чому це цікаво бізнесу та чи є якісь нюанси і обмеження.
Досвідом діляться: COMFY, Київстар, EVA.UA.
Ми спробуємо проаналізувати ті аспекти, які допомогли сміливцям досягти успіху – 5 крутих кейсів від учасників перегонів DZWINNER-2024: реальні історії сміливих команд, які достойні того, щоб ви про них почули.
Під час інтерактивної експертної панелі ми разом розглянемо найцікавіші кейси з рекрутингу, мотивації та формування кадрового резерву тощо. У якості експертів при обговоренні кожної окремої теми залучаються тільки провідні фахівці ринку з величезним професійним досвідом.
Досвідом діляться: Vodafone, iDeals, Direct Call, Добробут, Медична лабораторія ДІЛА та Сімпатік Груп.
Під час нашої конференції найбільш ефективними практичними інструментами – своїм Х-фактором поділяться фіналісти в номінації «Контактний центр року», а професіонали ринку, присутні в залі, зможуть поставити себе на місце членів журі нагороди та віддати свій голос за найбільш яскравий і корисний кейс.
Під час майстер-класу ми детально розглянемо найцікавіші приклади підвищення ефективності контакт-центрів у сфері омніканальності, оцінки якості обслуговування, запуску інноваційних сервісів і багато іншого. Всі кейси будуть розглядатися на прикладі та за участю представників провідних компаній у своїх сегментах.
Учасники конференції можуть задавати питання спікерам на підставі прослуханих кейсів і взяти участь в онлайн-голосуванні на найбільш актуальні теми роботи контакт-центрів.
|