https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/08/logo-conference-ua-w.svg
25 жовтня 2023 рокуКиїв
Програма конференції 2023 року

Контакт-центри: кращі практики

Всі доповіді практичної конференції засновані на реальних кейсах провідних вітчизняних контакт-центрів та компаній, що динамічно розвиваються.
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/notepad.svg

Реєстрація учасників
Кава-брейк

08.15-09.30
Сесія 1

Ринок контакт-центрів в Україні:
результати, тенденції, перспективи

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/watch.svg
Вступне слово організаторів конференції

Короткий путівник по майбутньому заходу

09.30-09.45

Ми впевнені, що конференція надасть якісний поштовх розвитку компанії у галузі дистанційного обслуговування клієнтів, тому будемо намагатись з максимальною користю для вас використовувати кожну хвилину події.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/09/yarosh.jpg
Валентина Ярош, коуч-консультант

Огляд ринку контакт-центрів від світових трендів до дієвих інструментів воюючої країни

09:45-10:00

Валентина не тільки поділиться ключовими трендами ринку контакт-центрів, а й ініціює обмін досвідом щодо нових підходи та працюючих інструментів мотивації у контакт-центрі під час експертної панелі.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/kostyuk.jpg
Максим Костюк, Oracle

ЗаХмарні перспективи розвитку бізнесу – нові можливості

10:00-10:15

Разом ми оцінемо, які переваги отримують сервісні компанії різного розміру та їх клієнти після міграції у хмару, а також детально розглянемо, які несподівані можливості розвитку надають хмарні сервіси від провідних постачальників.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/08/kalenyk.jpg
Микита Каленик, ЕпіцентрК

Трансформація процесів роботи з клієнтами у маркетингових комунікаціях – реальний кейс компанії ЕпіцентрК

10:15-10:30

Виступ дозволить зазирнути у внутрішні процеси дієвої роботи з аналітикою однієї з найбільших торгівельних мереж України та допоможе розібрати нові можливості та очікувані й неочікувані результати.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/ovsieienko.jpg
Катерина Овсєєнко, YASNO

Стратегія побудови взаємодії з клієнтами в digital: досвід vs. тренди

10:30-10:45

На реальних прикладах ми розберемо найцікавіші та перевірені інструменти збільшення лояльності клієнтів за допомогою чат-боту.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/analytics.svg

Питання-відповіді

10:45-11:00

Учасники конференції можуть задавати питання спікерам на підставі прослуханих кейсів і взяти участь в онлайн-голосуванні на найбільш актуальні теми роботи контакт-центрів.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/hierarchical-structure.svg

Кава-брейк

11:00-11:30

Ми зацікавлені, щоб усі учасники конференції більше спілкувалися між собою і задавали питання експертам. Дізнатися експертів з управління персоналом в контакт-центрі можна по зеленим стрічкам на беджах, з організації процесів – по синім, з технологій – по червоних.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/07/СХ-workshop.jpg
Модератор: Наталя Назарчук, операційний директор Eva.ua

CX-воркшоп «FCR: навіщо він потрібен і яка його цінність?»

11:30-12:30

Це новий формат обміну досвідом професіоналів, який не тільки допоможе розібратися у складних поняттях, а й познайомить з підходами провідних компаній та дієвими інструментами.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/07/dzwinner1.png
Валентин Касюн, Нагорода DZWINNER

Майстер-клас на тему: «Нові підходи та цікаві кейси від учасників Нагороди DZWINNER-2023»

11:30-12:30

Ми спробуємо проаналізувати ті аспекти, які допомогли сміливцям досягти успіху – 5 крутих кейсів від учасників перегонів DZWINNER-2023: реальні історії сміливих команд, які достойні того, щоб ви про них почули.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/target.png
Модератор: Крістіна Фоміна, Банк Кредит Дніпро

Круглий стіл на тему: «Підтримання ефективної роботи персоналу: дієві інструменти та цікаві кейси»

11:30-12:30

Круглий стіл буде корисним керівникам, які хочуть підвищити ефективність контакт-центру, знайти ідеї для подальшого розвитку, обмінятись досвідом на прикладі практичних кейсів. Від фінансів до мобільного звʼязку, від Львова до Дніпра, незалежно від розміру контакт-центру є виклики, які ми разом маємо подолати задля ефективного розвитку ринку контактних центрів України.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/watch.svg

Обід

12:30-13:15
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2020/09/dzwinner.png
Фінал Нагороди DzWINNER

Презентації фіналістів Нагороди DzWINNER в номінації «Контактний центр року»

13:15-14:25

Під час нашої конференції найбільш ефективними практичними інструментами – своїм Х-фактором поділяться 6 фіналістів в номінації «Контактний центр року», а професіонали ринку, присутні в залі, зможуть поставити себе на місце членів журі нагороди та віддати свій голос за найбільш яскравий і корисний кейс.
Досвідом поділяться: EVA, Київстар, COMFY, Райффайзен Банк, Sense Bank, УкрСиббанк

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2018/03/torkhov.jpg
Костянтин Торхов, Ареон Консалтинг

Майстер-клас на тему: «Маленькі секрети великих змін у сучасному контакт-центрі»

13:15-14:25

Під час майстер-класу ми детально розглянемо найцікавіші приклади підвищення ефективності контакт-центрів у сфері омніканальності, оцінки якості обслуговування, запуску інноваційних сервісів і багато іншого. Всі кейси будуть розглядатися на прикладі та за участю представників провідних компаній у своїх сегментах.

Сесія 2

Управління персоналом в контакт-центрі

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/07/manko.jpg
Наталія Манько, Global Bilgi

Набір нового персоналу чи утримання існуючого? Чому надати перевагу?

14:35-14:50

Ми оцінемо нові можливості та познайомимося з перевіреними рішеннями, які допомагають в забезпеченні безперебійної роботи бізнесу, рекрутингу та мотивації на прикладі провідного міжнародного аутсорсингового контакт-центру.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/nedilko.jpg
Ольга Неділько, Let’s call

Можливості розвитку персоналу у нових умовах

14:50-15:05

Виступ допоможе оцінити переваги системного підходу розвитку персоналу сучасного контакт-центру та познайомитися з дієвими інструментами, які підвищують залученість та мотивацію співробітників до самовдосконалення.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/05/gerasimchuk.jpg
Юлія Герасимчук, Vodafone

Як якісно поєднати безпеку персоналу та ефективність контакт-центру?

15:05-15:20

На реальних кейсах ми оцінемо, як в умовах постійних змін, враховуючи війну, забезпечити ефективну роботу контакт-центру за рахунок побудови адаптивної системи розвитку, мотивації та підтримки персоналу.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2020/09/oleshko.jpg
Олександр Олешко, практикуючий психотерапевт

Відновлення морально-психологічного стану: на що треба звернути увагу

15:20-15:35

Маючи за плечима унікальну експертизу щодо оцінки і відновлення морально-психологічного стану співробітників, Олександр поділеться напрацюваннями та ефективними інструментами роботи.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/analytics.svg

Питання-відповіді

15:35-15:50

Учасники конференції можуть задавати питання спікерам на підставі прослуханих кейсів і взяти участь в онлайн-голосуванні на найбільш актуальні теми роботи контакт-центрів.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/hierarchical-structure.svg

Кава-брейк

15:50-16:20

Зона для вільного спілкування буде розділена за тематичними напрямками. Учасники конференції можуть обговорити кейси по контакт-центрам з колегами та поспілкуватися з експертами в неформальній обстановці.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/07/dzwinner1.png
Модератор: Петро Герус, Київстар

Майстер-клас від найкращих команд 2022 року: «DzWINNER, як ефективний інструмент розвитку контакт-центру»

16:20-17:20

Цікавим досвідом поділяться представники COMFY, Sense Bank, Райффайзен Банк, команди яких продемонстрували найкращий результат у Нагороді DzWINNER у 2022 році.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/computer.png
Микита Каленик, ЕпіцентрК

Майстер-клас на тему «Як перевести маркетингові процеси на новий рівень. Аналітичне підгрунтя та реалізація»

16:20-17:20

Цей майстер клас – приклад проектування архітектури проекту трансформації процесів роботи з клієнтами у маркетингових комунікаціях. Аналітичне підґрунтя необхідності та реальний досвід реалізації успішного проекту.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/07/ep.jpg
Модератор: Валентина Ярош, коуч-консультант

Експертна панель: «Мотивація нового часу: вибір контакт-центрів»

16:20-17:20

Під час інтерактивної експертної панелі ми разом визначимо найнагальніші проблеми у роботі з мотивацією персоналу і знайдемо найефективніші варіанти вирішення. У якості експертів при обговоренні кожної окремої теми залучаються тільки провідні фахівці ринку.

Сесія 3

Організація бізнес-процесів в контакт-центрі:
інвестиції, ефективність та прибуток

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/kasyun.jpg
Валентин Касюн, Нагорода DzWINNER

«Випадковості – не випадкові» чи роль удачі у комунікаціях

17:30-17:45
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/danilova.jpg
Ірина Данилова, EVA

«Стій на місці, йди сюди!» або як керувати зворотним зв’язком в мінливій реальності та зберігати фокус на клієнті

17:45-18:00
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/navrotska.jpg
Олена Навроцька, RIA.com

5 міфів впровадження реального траблшутінгу в контакт-центрі

18:00-18:15

Разом ми не тільки знайдемо відповіді на складні питання під час запуску ефективної системи траблшутінгу в контакт-центрі, але й оцінимо роль інноваційних сервісів у збільшенні довірливого ставлення клієнтів до компанії.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/Vorobiov.jpg
Костянтин Воробйов, Changebox

AI вже тут. Практичні кейси, які вже зараз міняють реальність

18:15-18:30

Виступ дозволить ознайомитись зі світовими тенденціями застосування AI у автоматизації бізнес-процесів, оцінити можливості AI на прикладі практичних кейсів, що призводять до економії бюджетів та підвищення ефективності, і сформувати бачення, як можна впровадити світові практики застосування AI у системах продажу та сервісі в Україні прямо зараз.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/analytics.svg

Питання-відповіді

18:30-18:50

Учасники конференції можуть задавати питання спікерам на підставі прослуханих кейсів і взяти участь в онлайн-голосуванні на найбільш актуальні теми роботи контакт-центрів.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/badge.svg

Церемонія нагородження кращих доповідачів конференції та розіграш призів серед відвідувачів

18:50-19:10
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/watch.svg

Фуршет, вільне спілкування.

19:10-20:00

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.

Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогодні.

Практична
спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Комплексний підхід

Ми охоплюємо як стратегічні питання, так і операційну діяльність контакт-центрів, а також оцінюємо найбільш перспективні технології.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови й розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

В ході конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й поставити питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів в Україні, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку.




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу — це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.