https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/08/logo-conference-ua-w.svg
25 жовтня 2023 рокуКиїв
16+ практичних доповідей за один день
Більш ніж 30 реальних кейсів
4 майстер-класів від визнаних експертів
250 професіоналів в одному місці
Більше ніж 3 години живого спілкування

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/areon_logo_2.png

Технологічний партнер

Ареон Консалтинг

Спеціалізується на побудові контакт-центрів, впровадженні CRM-систем та гнучких аналітичних систем для найвимогливіших клієнтів. Географія проектів охоплює 17 країн. На рахунку Ареон Консалтинг понад 70 проектів в Україні з побудови сучасних омніканальних контакт-центрів.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2018/02/oracle.png

Технологічний партнер

Oracle Cloud

Наразі є одним з найбільших постачальників хмарних сервісів у світі, маючи 44 взаємопов’язані хмарні регіони. OCI – хмара наступного покоління, що об’єднує понад 100 інтегрованих хмарних сервісів і спрямована на більш швидку та безпечну продуктивність при менших витратах з боку клієнтів.


https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/letscall.png

Тематичний партнер

Let’s call

Забезпечує SUPPORT бізнесу в Сервісі, Управлінні та Продажах. Послуги не обмежуються класичним набором АКЦ. Компанія якісно допомагає у розбудові: навчання та адаптація персоналу, контроль якості, запуск відділів продажів та внутрішніх КЦ «під ключ».

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/jabra-350x150.png

Технологический партнер

Jabra Україна

Компанія є одним з провідних виробників інноваційних гарнітур і спікерфонів у світі. Jabra надає зручні способи комунікації користувачам, діяльність яких вимагає постійних переміщень, а також тим, хто працює в контакт-центрах і офісах у всіх частинах земної кулі.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/call-centers-350x150.png

Інформаційний партнер

Call-centers

Тематичний інформаційний портал, що був відкритий в 2015 році. На порталі детально розглядаються технологічні рішення для контакт-центрів, особливості впровадження, інтеграції та побудови омніканальності, а також представлені найбільш успішні кейси з різних напрямків.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/dzwinner-350x150.png

Інформаційний партнер

DzWINNER

Нагорода є вищим визнанням в Україні професійних навичок у галузі контактних центрів. Була організована у 2014 році та вручається від імені всього професійного співтовариства країни. Оцінку робіт здійснюють експерти ринку контакт-центрів на підставі прозорого регламенту роботи Журі.


Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогодні.

Практична спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Комплексний підхід

Ми охоплюємо як стратегічні питання, так і операційну діяльність контакт-центрів, а також оцінюємо найбільш перспективні технології.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови й розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

В ході конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й поставити питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів в Україні, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку.




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу — це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.