http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2015/12/vakc-conforence-white-01.svg
30 вересня 2020 рокуКиїв
16+ практичних доповідей за один день
Більш ніж 30 реальних кейсів
4 майстер-класів від визнаних експертів
250 професіоналів в одному місці
Більше ніж 3 години живого спілкування

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.
http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2019/01/areon_logo_new.png

Технологічний партнер

Ареон Консалтинг

Компанія спеціалізується на впровадженні CRM-систем, побудові та розвитку контакт-центрів, операційній аналітиці та ІТ-аутсорсингу. Розробивши ефективне омніканальне рішення для контакт-центрів на базі платформи VICIDial, реалізувала вже понад 60 комплексних проектів.

http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/global-bilgi-350x150.png

Тематичний партнер

Global Bilgi

Міжнародний аутсорсинговий контактний центр, входить до групи компаній Turkcell Group з річним оборотом 9,4 млрд. $ і чисельністю персоналу понад 13 000 співробітників. Global Bilgi входить в перші 5% кращих контактних центрів в регіоні EMEA. В Україні свою діяльність компанія почала у 2008 році.


http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2020/01/cloudfresh.png

Технологічний партнер

Cloudfresh

Спеціалізується на продажу та інтеграції хмарних рішень, які допомагають бізнесу підвищити ефективність роботи і оперативно впроваджувати інновації для зміцнення лідерських позицій. Має найвищі партнерські статуси – Google Cloud Premier Partner, Zendesk Select Partner і Zoho Premium Partner.

http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/jabra-350x150.png

Технологический партнер

Jabra Україна

Компанія є одним з провідних виробників інноваційних гарнітур і спікерфонів у світі. Jabra надає зручні способи комунікації користувачам, діяльність яких вимагає постійних переміщень, а також тим, хто працює в контакт-центрах і офісах у всіх частинах земної кулі.

http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/call-centers-350x150.png

Інформаційний партнер

Call-centers

Тематичний інформаційний портал, що був відкритий в 2015 році. На порталі детально розглядаються технологічні рішення для контакт-центрів, особливості впровадження, інтеграції та побудови омніканальності, а також представлені найбільш успішні кейси з різних напрямків.

http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/dzwinner-350x150.png

Інформаційний партнер

Нагорода DzWINNER

Нагорода була організована Всеукраїнською Асоціацією Контактних Центрів у 2015 році. Є вищим визнанням в Україні професійних навичок номінантів і вручається від імені всієї професійної спільноти на підставі оцінок реальних робіт авторитетним журі.


Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогодні.

Практична спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Комплексний підхід

Ми охоплюємо як стратегічні питання, так і операційну діяльність контакт-центрів, а також оцінюємо найбільш перспективні технології.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови й розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

В ході конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й поставити питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів в Україні, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку.




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу — це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.