http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2015/12/vakc-conforence-white-01.svg
23 квітня 2020 рокуКиїв
16+ практичних доповідей за один день
Більш ніж 30 реальних кейсів
4 майстер-класів від визнаних експертів
250 професіоналів в одному місці
Більше ніж 3 години живого спілкування

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України
http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2019/01/areon_logo_new.png

Технологічний партнер

Ареон Консалтинг

Компанія спеціалізується на побудові та розвитку контакт-центрів на базі рішень Cisco, Avaya та платформи VICIDial. Є партнером авторитетних гравців на ринку рішень для контакт-центрів (Verint, Teleopti, ZOOM), пропонує гнучкі аналітичні системи для найвимогливіших клієнтів.

http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2018/02/oracle.png

Технологічний партнер

Oracle

Oracle – найбільший в світі постачальник ІТ-рішень для бізнесу з річним обсягом продажів понад $ 38,2 млрд. Клієнтами корпорації є 430 000 організацій, включаючи 100 компаній зі списку Fortune 100. Oracle пропонує своїм клієнтам бізнес-додатки та інноваційні ІТ-рішення більш ніж в 175 країнах світу.


http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/global-bilgi-350x150.png

Партнер

Global Bilgi

Міжнародний аутсорсинговий контактний центр, входить до групи компаній Turkcell Group з річним оборотом 9,4 млрд. $ і чисельністю персоналу понад 13 000 співробітників. Global Bilgi входить в перші 5% кращих контактних центрів в регіоні EMEA. В Україні свою діяльність компанія почала в 2008 році.

http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2019/01/evecalls2.png

Партнер

EVE.calls

EVE.calls – умный голосовой робот для интерактивных звонков. Последние достижения в области нейросетей и распознавания речи, алгоритм принятия решений – все это вместе с экспертизой в голосовом маркетинге делает разговор настолько реальным, что боле 85% абонентов не подозревают, что общаются с ботом.

http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/jabra-350x150.png

Партнер

Jabra Україна

Компанія є одним з провідних виробників інноваційних гарнітур і спікерфонів у світі. Jabra надає зручні способи комунікації користувачам, діяльність яких вимагає постійних переміщень, а також тим, хто працює в контакт-центрах і офісах у всіх частинах земної кулі.

http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/dzwinner-350x150.png

Інформаційний партнер

Нагорода DzWINNER

Нагорода була організована Всеукраїнською Асоціацією Контактних Центрів У 2014 році. Є вищим визнанням в Україні професійних навичок номінантів і вручається від імені всієї професійної спільноти на підставі оцінок реальних робіт авторитетним журі.


Актуальна
тематика

Підготовкою конференції ВАКЦ займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогодні.

Практична спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Комплексний підхід

Ми охоплюємо як стратегічні питання, так і операційну діяльність контакт-центрів, а також оцінюємо найбільш перспективні технології.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови й розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

В ході конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й поставити питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів в Україні, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку.




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу — це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.