|
Ви можете нескінченно доводити, що ваша команда контакт-центру є найкращою в Україні, але тільки участь в прозорому професійному конкурсі дозволить дійсно закріпити за собою цей статус! На жаль, сьогодні існує величезна кількість конкурсів і нагород, які створені не для розвитку ринку, а для лобіювання інтересів окремих представників. Чим більш заплутаною є структура оцінювання, тим більше […]
Ситуація, що склалася на ринку істотно позначилася на організації процесів роботи – поняття «дистанційна робота» увійшло навіть до ужитку абсолютно не пристосованих для цього компаній. Звичайно ж, сфера контакт-центрів був готова до такого переходу значно краще за більшість представників інших галузей. Омніканальне обслуговування, віддалені оператори, Web-інтерфейс робочого місця, кращі практики, детальна аналітика тощо – все […]
30 вересня 2020 року відбудеться ювілейна практична конференція «Контакт-центри: кращі практики». Перший подібний захід було організовано в кінці лютого 2010 року і відтоді двічі на рік збирає провідних фахівців ринку. Досить швидко конференція для професіоналів закріпила за собою статус найбільш значущого заходу в Україні у сфері контакт-центрів і дистанційного обслуговування клієнтів. Цьому сприяв не тільки […]