Свою кар’єру у сфері обслуговування клієнтів почала у 2006 році як простий оператор контакт-центру компанії Інтертелеком. Трохи більше ніж за рік Аліса не тільки значно розширила свою професійну експертизу, а й вивела в лідери свій підрозділ з продажу і якості обслуговування в Україні.
Отриманий досвід змогла реалізувати та примножити в декількох великих міжнародних компаніях. На її рахунку проєкти в Німеччині, Ізраїлі, Казахстані, Молдові, Республіці Білорусь, Росії та США.
З 2018 року працює у сфері нерухомості, де встигла побудувати «з нуля» контакт-центр компанії Zezman, запустити ефективний аутсорсинговий відділ продажів і підтримки, розробити систему роботи та навчання персоналу, оптимізувала бізнес-процеси клієнтського обслуговування і роботу з партнерами.
Аліса Заєць є визнаним експертом з побудови системи продажів у вітчизняних і закордонних компаніях, практикуючим бізнес-тренером і мотиватором, автором навчальних програм у сфері продажів і обслуговування клієнтів. Основну частину свого часу приділяє навчанню, оптимізації та автоматизації процесів роботи з клієнтами.
Ефективні продажі як процес в сфері нерухомості
Попри ситуацію, що склалася, коли практично всі сегменти ринку демонструють падіння продажів, сфера нерухомості показує стабільні показники. При цьому ринок досить сильно фрагментований і навіть в одному регіоні в схожих сегментах ситуація з продажами компаній можуть кардинально відрізнятися.
Шляхом чого можна домогтися успіху, коли поріг входу для клієнта досить високий?
Як показує досвід, на ринку продажів нерухомості виграють компанії, у яких сміливі та адекватні менеджери, які допомагають клієнтам купувати, а не продавати. Звичайно ж, потрібно робити упор на навчання персоналу та індивідуальний підхід, залучати фахівців до процесів компанії, працювати «поза шаблонів», розвивати креатив і активність команди…
Але це все загальні слова, а з чого ж почати реалізацію подібних завдань на практиці. Саме про практичні інструменти ми й поговоримо в ході доповіді 30 вересня.
На живих прикладах розглянути перевірені інструменти та робочі фішки, які допомагають досягати найвищих результатів на практиці в продажах у сфері нерухомості.
|