68% In-house
16% Outsourcing
13% Спеціалізована підтримка
3% Інше
21% Понад 500
20% 200-500
20% 50-100
17% 100-200
11% 20-50
10% До 20
1% Немає контакт-центра
100% Так
0% Ні
56% Цікава і корисна
38% В цілому сподобалось
6% Добре, але могло бути і краще
0% Нецікава
54% Добре
44% Відмінно
2% Задовільно
0% Погано
Відмінною особливістю минулої конференції «Контакт-центри: кращі практики» стало те, що голоси учасників практично рівномірно розподілилися між усіма активностями заходу (12 пунктів в анкеті учасника), а одним з найбільш популярних відповідей стало «Все сподобалося». Це особливо приємно, враховуючи, що ми завжди намагаємося зробити програму різноманітною та інформативною, щоб кожен відвідувач зміг знайти для себе щось цікаве і корисне. Звичайно, поставити таку кількість активностей за один день в один потік нереально і при оцінці формату з цього і були пов’язані основні претензії учасників (у відповіді – інше), але ми впевнені, що це тільки підстьобне наших учасників в освоєнні нових напрямків і точно позитивно позначиться на ринку контакт-центрів України.
На жаль, нас не радує тенденція в голосуванні за кращих доповідачів конференції. У другому заході в цьому році та всього втретє за 21 конференцію переможцем в номінаціях «За кращий кейс» і «Кращий доповідач» став один і той же спікер – Сергій Середюк (ПриватБанк). Ми анітрохи не зменшуємо заслуг Сергія… Це була дійсно відмінна доповідь, але тепер нам потрібно буде думати над новим майстер-класом на весну, оскільки кращі доповідачі традиційно отримують право на годинний майстер-клас в рамках наступної конференції. Правда, це лише підкреслює той факт, що ми намагаємося краще працювати над якістю контенту)
Конференції «Контакт-центри: кращі практики» і «Контакт-центри: кращі практики | Sales&Service» традиційно збирають власників бізнесу, менеджерів середньої та вищої ланки контакт-центрів, зацікавлених в ефективному розвитку свого бізнесу. Так, 30 вересня 2021 року серед учасників заходу 64% відвідувачів очолювали контактний центр або ключовий підрозділ в ньому. Тим і цікавіше були результати онлайн-голосування професіоналів ринку, яке вже стало невід’ємною частиною наших конференцій.
Ознайомитися з основними результатами голосування і переглянути фотозвіт з заходу можна буде на нашій сторінці в facebook. Не забудьте підписатися на цю сторінку, тому що там ми розміщуємо найактуальнішу інформацію про всі заходи.
Також нагадуємо, що записи всіх виступів розміщуються на нашому каналі в YouTube.
Організаційний комітет конференції вдячний всім учасникам заходу, що висловили свої зауваження та пропозиції. Ми постараємося врахувати всі рекомендації та зробити практичну конференцію «Контакт-центри: кращі практики» ще більш цікавою і корисною в наступному році!
|
|