https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/08/logo-conference-ua-w.svg
30 вересня 2021 рокуКиїв
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2020/09/shevchenko-320x320.jpg
СІМПАТІК Груп

Марина Шевченко

Марина Шевченко – керівник відділу навчання та підбору персоналу контактного центру холдингу «СІМПАТІК Груп» – однієї з провідних компаній на українському ринку у сфері дистанційної торгівлі, на рахунку якої понад 18 мільйонів реалізованих товарів за 16 років роботи.

Почавши свою кар’єру оператором в аутсорсинговому контакт-центрі, вже через 9 місяців перейшла на позицію HR-менеджера, а пізніше  бізнес-тренера. Саме з напрямом навчання Марина вирішила зв’язати свою подальшу кар’єру і понад 7 років напрацьовувала експертизу і займалася розвитком фахівців контакт-центру, менеджерів по роботі з клієнтами та керівників різного рівня у двох провідних банках України.

До команди холдингу «СІМПАТІК Груп» приєдналася у 2016 році, а у 2018 році запустила з «нуля» відділ навчання і підбору персоналу в контакт-центрі.

Марина Шевченко є сертифікованим бізнес-тренером, має значний досвід в побудові системних процесів підбору та адаптації персоналу, а також впровадженні різних моделей навчання  бізнес-напрямки (soft/hard skills), заснованих на матрицях компетенцій, емоційно-психологічного навчання тощо.


Досягнення:

  • Понад 600 проведених тренінгів, близько 6000 навчених, 55 авторських програм і тренінгів
  • 19 навчених рекрутерів і 17 підготовлених з «нуля» бізнес-тренерів
  • Розробка та успішне впровадження з «нуля» систем масового рекрутингу, навчання, адаптації, оцінки та розвитку персоналу
  • Повна побудова системи менеджменту в новому контакт-центрі, продажі якого в 3,5 раза перевищили показники аналогічних проєктів, а чисельність за короткий період виросла в 3 рази
  • Перемога в номінації «Кращий доповідач» в рамках практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики» у 2019 році

Тема:

Оцінка задоволеності, як фундаментальний інструмент управління персоналом


Тези доповіді:

  • Значення опитування задоволеності персоналу для бізнесу, як один з ключових показників HR-процесів в компанії
  • Принципи створення опитувальників: категорійність, оцінка за рівнями піраміди Маслоу, відстеження емоційного фону співробітників, залучення та eNPS
  • Реальні кейси з ефективної обробки результатів анкетувань

Виступ Марини Шевченко дозволить:

Не тільки детально розглянути ефективний процес оцінки задоволеності на реальних прикладах, а й навчитися своєчасно виявляти необхідність і визначати порядок першочергових дій, працюючи з зонами зростання на підставі отриманих результатів.

Презентація в форматі PDF

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.