Має багаторічний досвід роботи з виведення на ринок інноваційних продуктів в сегменті B2B і значну професійну експертизу побудови бізнес-процесів в провідних телекомунікаційних операторах країни: Київстар, Укртелеком, lifecell, Vodafone Україна.
На сьогодні Віталій Сафанюк відповідає за розвиток продуктового напрямку в компанії Cloudfresh і займається реалізацію проєктів на ринках Європи, Близького Сходу і Середньої Азії.
Успішне створення продуктового портфеля «Digital» в сегменті B2B для лідерів телекомунікаційного ринку України, що допомогло забезпечити диференціацію бізнесу і значно збільшити частку доходу від «не телеком послуг».
Голосові сервіси Google: як не відстати від конкурентів
Чи використовуєте Ви голосові сервіси для обслуговування своїх клієнтів? За оцінками експертів до 15% представників ринку контакт-центрів України знаходяться сьогодні на різних етапах запуску подібних інструментів для дистанційного обслуговування клієнтів.
Чи хочете Ви бути серед перших або будете наздоганяти конкурентів вже завтра?
Ще 10 років тому синтез і розпізнавання мови було долею «обраних» в силу вкрай високої вартості. Сьогодні ж на ринку величезна кількість рішень, які допомагають плавно і з мінімальними інвестиціями перейти до використання передових технологій. В ході доповіді ми розглянемо Google Cloud Contact Center AI – спеціалізований сервіс від світового ІТ-гіганта, здатний вивести Ваш контакт-центр на новий рівень.
Ми не тільки розберемо можливості Speech to Text, Dialogflow, оптимізації процесів і підвищення якості обслуговування на реальних прикладах, а й поділимося перевіреними схемами запуску подібних проєктів на практиці для контакт-центрів різного рівня.
Розглянути перевірені способи запуску інноваційних голосових сервісів для контакт-центрів різного рівня і допомогти приєднатися до числа лідерів у своїх сегментах.
|