52% In-house
31% Outsourcing
13% Спеціалізована підтримка
4% Інше
23% 200-500
23% 100-200
20% 50-100
12% 20-50
14% до 20
8% понад 500
94% Так
6% Інше
0% Ні
52% Цікава та корисна
48% В цілому сподобалося
0% Добре, але могло бути краще
0% Нецікава
51% Добре
47% Відмінно
2% Задовільно
0% Погано
Відмінною особливістю минулої конференції «Контакт-центри: кращі практики» стало те, що голоси учасників практично рівномірно розподілилися між усіма активними заходами (11 пунктів в анкеті учасника), а найбільш популярною відповіддю стало «Все сподобалося». Це особливо приємно, враховуючи, що ми завжди намагаємося зробити програму різноманітною та інформативною, щоб кожен відвідувач зміг знайти для себе щось цікаве і корисне. Звичайно, поставити таку кількість активностей за один день в один потік нереально і при оцінці формату з цим і були пов’язані основні претензії учасників (у відповіді – інше), але ми впевнені, що це тільки посилить освоєння нових напрямків для наших учасників і точно позитивно позначиться на ринку контакт-центрів України.
Також вперше за 19 минулих конференцій, кращими доповідачами заходу стали відразу дві представниці сесії по організації процесів в контакт-центрі. Оксана Павленко (СИМПАТИК Груп) перемогла в номінації «За кращий кейс», а кращим доповідачем конференції була визнана Вікторія Рассохіна (SupportLab).
Конференції «Контакт-центри: кращі практики» і «Кращі практики обслуговування клієнтів» традиційно збирають власників бізнесу, менеджерів середньої та вищої ланки контакт-центрів, зацікавлених в ефективному розвитку свого бізнесу. Так, 30 вересня 2020 року серед учасників заходу 71% відвідувачів очолювали контактний центр або ключовий підрозділ в ньому. Тим і цікавіше були результати онлайн-голосування професіоналів ринку, яке вже стало невіддільною частиною наших конференцій.
Ознайомитися з основними результатами голосування і переглянути фотозвіт з заходу можна на нашій сторінці в facebook.
Також нагадуємо, що записи всіх виступів розміщуються на нашому каналі в YouTube.
Організаційний комітет конференції вдячний всім учасникам заходу, що висловили свої зауваження та пропозиції. Ми постараємося врахувати всі рекомендації та зробити практичну конференцію «Контакт-центри: кращі практики» ще цікавішою і кориснішою в наступному році!
|