http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2015/12/vakc-conforence-white-01.svg
23 квітня 2020 рокуКиїв

Доповідачі

Практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики» – це унікальна можливість познайомитися з перевіреними напрацюваннями провідних гравців ринку та тих, що динамічно розвиваються.

Серед доповідачів заходу ВАКЦ професіонали галузі, чий досвід може бути корисний для будь-якого контакт-центру – дозволить уникнути типових помилок і більш ефективно розвивати бізнес.
http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2018/01/rassokhina.jpg

М.С.Л.

Виктория Рассохина

Мастер-класс Виктории будет полезен руководителям, которые ищут актуальные решения и приемы для управления персоналом, а также новые инструменты для повышения эффективности контакт-центра.

http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/kasyun.jpg

Награда DzWINNER

Валентин Касюн

Участники конференции познакомятся со всеми особенностями и нововведениями Награды DzWINNER в 2019 году, получат доступ к закрытому контенту сайта, а также смогут воспользоваться правом на дополнительную скидку на участие в награде.

http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2019/03/smirnov2.jpg

Vodafone Украина

Антон Смирнов

Как один из лучших докладчиков предыдущих конференций ВАКЦ, Антон поделится наиболее интересными наработками и подходами в рамках мастер-класса по организации процессов в контакт-центре.

http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/shkolnaya.jpg

Добробут

Ольга Школьная

На живых примерах и реальных цифрах мы разберем, как изменяются подходы к обслуживанию клиентов после запуска контакт-центра и digital-каналов на примере крупнейшей медицинской сети Украины.

http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2019/02/dergacheva2.jpg

Независимый эксперт

Ирина Дергачева

В ходе выступления Ирины мы детально рассмотрим типовые ошибки адаптации персонала в контакт-центре от составления эффективного плана до реализации поддержки новичков от опытных сотрудников.

http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/digtiar.jpg

Fozzy Group

Анна Дегтярь

Выступление позволит реальные примеры того, как с помощью контакт-центра можно сделать крупный системный бизнес ближе к клиентам и научиться находить «бриллианты» там, где многие видят только проблемы.


Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.

Актуальна
тематика

Підготовкою конференції ВАКЦ займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогодні.

Практична спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Комплексний підхід

Ми охоплюємо як стратегічні питання, так і операційну діяльність контакт-центрів, а також оцінюємо найбільш перспективні технології.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови й розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

В ході конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й поставити питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів в Україні, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу — це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.