http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2015/12/vakc-conforence-white-01.svg
30 вересня 2020 рокуКиїв
Програма конференції

Контакт-центри: кращі практики

Всі доповіді практичної конференції засновані на реальних кейсах провідних вітчизняних контакт-центрів і компаній, що динамічно розвиваються.
http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/notepad.svg

Реєстрація учасників
Ківа-брейк

08.20-09.20
Сесія 1

Ринок контакт-центрів в Україні:
результати, тенденції, перспективи

http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/watch.svg
Вступне слово організаторів конференції

Короткий путівник по майбутньому заходу

09.20-09.30
http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2020/01/kasiun2.jpg
Валентин Касюн, Нагорода DzWINNER

Нагорода DzWINNER-2020: новий погляд на продажі

09:30-09:45
http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2020/09/safanyuk.jpg
Віталій Сафанюк, Cloudfresh

Голосові боти: як не відстати від конкурентів

09:45-10:00
http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2020/09/pashkovsky.jpg
Сергій Пашковський, 4Service Group

Аналіз ринку: погляд з середини

10:00-10:15
http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2020/01/slobodyanyuk1.jpg
Тетяна Слободянюк, Global Bilgi

Стратегія рекрутменту в умовах «нової реальності»

10:15-10:30
http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/analytics.svg

Питання-відповіді

10:30-10:45

Учасники конференції можуть задавати питання спікерам на підставі прослуханих кейсів і взяти участь в онлайн-голосуванні на найбільш актуальні теми роботи контакт-центрів.

http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/hierarchical-structure.svg

Кава-брейк

10:45-11:15

Ми зацікавлені, щоб усі учасники конференції більше спілкувалися між собою і задавали питання експертам. Дізнатися експертів з управління персоналом в контакт-центрі можна по зеленим стрічкам на беджах, з організації процесів – по синім, з технологій – по червоних.

http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2020/01/dergacheva2.jpg
Ірина Дергачева, незалежний консультант

Майстер-клас на тему: «Цінності компанії: як перетворити недооцінений ресурс в ефективний інструмент розвитку бізнесу»

11:15-12:15

В ході майстер-класу ми детально розберемо, як створити автентичну корпоративну культуру, про яку будуть ходити легенди, і HR-бренд, який буде залучати правильних людей до вашої компанії.

http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2020/09/shevchenko.jpg
Марина Шевченко, СИМПАТИК Групп

Майстер-клас на тему: «Ефективне управління масовим рекрутингом в контакт-центрі»

11:15-12:15

Майстер-клас дозволить по новому поглянути на процес рекрутингу в компанії та допоможе побудувати базис для перетворення його в майбутньому в вимірну керовану систему, яка буде підлаштовуватися і зберігати ефективність незалежно від ситуації, що склалася.

http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/target.png

Круглий стіл для керівників: «Як залишатися ефективним в ситуації, що склалася: ділимося секретами»

11:15-12:15
http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/watch.svg

Обід

12:15-13:00
http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2020/09/dzwinner.png
Фінал Нагороди DzWINNER

Презентації фіналістів Нагороди DzWINNER в номінації «Контакт-центр року»

13:00-14:00

В рамках нашої конференції найбільш ефективними практичними інструментами поділяться 5 фіналістів в номінації «Контакт-центр року», а професіонали ринку, присутні в залі, зможуть поставити себе на місце членів Журі та віддати свій голос за найбільш яскравий і корисний кейс.
Досвідом діляться: Альфа-Банк, ПриватБанк, Телеконтакт Україна, Comfy, Vodafone

http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2020/02/customer-service.svg

Майстер-клас з побудови омніканальності з позиції технологій

13:00-14:00

В ході майстер-класу ми розглянемо ключові переваги використання омніканальності на практиці, розберемо «підводні камені» при її запуску, а також оцінимо плани розвитку на прикладі провідних компаній в своїх сегментах.

Сесія 2

Управління персоналом в контакт-центрі

http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2020/09/pashkova.jpg
Анастасія Пашкова, Credit Agricole Bank

Як побудувати обслуговування «по-сімейному». Специфіка роботи з персоналом

14:25-14:40
http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2020/09/ovsieienko.jpg
Катерина Овсєєнко, Воля

Що первинне в контакт-центрі «персонал» або «процеси»?

14:40-14:55
http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2020/09/meshchishena.jpg
Інна Мещишена, организаційний коуч

Контакт-центр як самодостатня система самонавчання і розвитку

14:55-15:10

Доповідь допоможе кардинально змінити підхід до навчання в контакт-центрі за допомогою інструментів організаційного коучингу. Ви зможете оцінити контактний центр як живу самодостатню і цілісну систему, заглянути в її прихований потенціал та здібності до самонавчання.

http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/analytics.svg

Питання-відповіді

15:10-15:30

Учасники конференції можуть задавати питання спікерам на підставі прослуханих кейсів і взяти участь в онлайн-голосуванні на найбільш актуальні теми роботи контакт-центрів.

http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/hierarchical-structure.svg

Кава-брейк

15:30-16:00

Зона для вільного спілкування буде розділена за тематичними напрямками. Учасники конференції можуть обговорити кейси по контакт-центрам з колегами та поспілкуватися з експертами в неформальній обстановці.

http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2020/09/idea.svg
Школа Образності

Майстер-клас на тему: «Акторська імпровізація, як новий напрямок розвитку контакт-центру»

16:00-17:00

В ході майстер-класу ми розберемо як «поставити на конвеєр» підготовку операторів, які додадуть контакт-центру «людське обличчя», зможуть вигідно виділити вас на тлі конкурентів, але незмінно будуть досягати необхідних результатів. Ми розповімо як систематизувати навчання і перетворити творчий процес імпровізації в ефективний набір підходів і інструментів, які може успішно освоїти практично будь-який співробітник.

http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/settings.png

Майстер-клас на тему: «Робота з персоналом: погляд з позиції психолога-практика»

16:00-17:00
http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/computer.png

Майстер-клас по роботі з аналітикою

16:00-17:00
Сесія 3

Організація бізнес-процесів в контакт-центрі:
вкладення, ефективність і прибуток

http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2020/09/maslov.jpg
Антон Маслов, iDeals Solutions

Можливості контакт-центру для розвитку бізнесу: використовуємо приховані ресурси

17:10-17:25
http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2020/09/zayatz.jpg
Аліса Заяц, Zezman

Фішки та перевірені інструменти ефективних продажів у сфері нерухомості

17:25-17:40

На живих прикладах ми розглянемо перевірені інструменти та робочі фішки, які допомагають досягати найвищих результатів на практиці в продажах в сфері нерухомості.

http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2020/09/Павленко.jpg
Оксана Павленко, СИМПАТИК Групп

«Голосові боти: успіхи й невдачі» або як ми запустили новий напрям компанії

17:40-17:55
http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2018/01/rassokhina.jpg
Вікторія Рассохина, SupportLab

Месенджери завдають удару у відповідь: війна клонів на Л2

17:55-18:10

Як один з найяскравіших спікерів наших конференцій, Вікторія в черговий раз розкриє гостру проблему побудови обслуговування в месенджерах: на цей раз будемо відверто говорити про «болячки» роботи Л2 в умовах безлічі месенджерів.

http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/analytics.svg

Питання-відповіді

18:10-18:30

Учасники конференції можуть задавати питання спікерам на підставі прослуханих кейсів і взяти участь в онлайн-голосуванні на найбільш актуальні теми роботи контакт-центрів.

http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/badge.svg

Церемонія нагородження кращих доповідачів конференції та переможців Нагороди DzWINNER-2020 в номінаціях «Контакт-центр року» і «Людина року»

18:30-19:00
http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2017/02/watch.svg

Фуршет, Розіграш призів.

19:00-20:00

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.

Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогодні.

Практична
спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Комплексний підхід

Ми охоплюємо як стратегічні питання, так і операційну діяльність контакт-центрів, а також оцінюємо найбільш перспективні технології.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови й розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

В ході конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й поставити питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів в Україні, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку.




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу — це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.