http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2015/12/vakc-conforence-white-01.svg
30 вересня 2020 рокуКиїв
Про конференцію

Типові питання

Ми згрупували відповіді на найбільш поширені запитання, але завжди готові обговорити основні моменти будь-яким зручним для Вас каналом комунікацій.

  • Особливості конференції
  • На кого орієнтовано
  • Навіщо це невеликому контакт-центру
  • Повторювана програма
Особливості конференції
Практична конференція «Контакт-центри: кращі практики» є одним з небагатьох тематичних заходів, в складанні програми якого беруть участь безпосередньо представники галузі. Це дозволяє торкнутися найбільш актуальних на сьогодні тем для більшості контакт-центрів. В ході конференції можна буде дізнатися про секрети раціонального управління персоналом, познайомитися з перевіреними методами оптимізації бізнес-процесів, ефективне багатоканальне обслуговування та багато іншого. При цьому всі доповіді будуть ґрунтуватися на реальному досвіді провідних вітчизняних і закордонних компаній. Ми намагаємося, щоб кожен учасник конференції ВАКЦ зміг знайти для себе щось цікаве і корисне.
На кого орієнтовано
Практична конференція «Контакт-центри: кращі практики», в першу чергу, орієнтована на керівників контакт-центрів і бізнес-підрозділів, які безпосередньо взаємодіють з клієнтами, а також HR- і ІТ-директорів компаній, що прагнуть побудувати тривалі взаємовигідні відносини зі своїми клієнтами. Кращі практики в такому випадку допомагають уникнути типових помилок і використовувати тільки перевірені інструменти в роботі.
Навіщо це невеликому контакт-центру
Звичайно ж, серед доповідачів заходу переважно представники найбільших контакт-центрів, які вже успішно конкурують з провідними закордонними компаніями. Але у нас є доповіді й від зовсім невеликих контакт-центрів. У будь-якому випадку практичний досвід справжніх професіоналів своєї справи буде корисний — він дозволить уникнути типових помилок і використовувати в роботі тільки перевірені інструменти. Звичайно, якщо Ви не збираєтеся розвиватися та оптимізувати свої процеси, то нашу конференцію відвідувати точно не варто.
Повторювана програма
Так, ми істотно не змінюємо структуру сесій протягом декількох років, але намагаємося завжди відстежувати останні тенденції та запрошувати найбільш цікаві компанії, що домоглися значних результатів. Ми дуже ретельно підходимо до формування програми та робимо акцент саме на унікальному контенті, який буде цікавий нашій аудиторії. Ви не побачите у нас доповідей з інших заходів, а багато спікерів не матимуть великого досвіду публічних виступів, проте кейси та отримані практичні інструменти Ви зможете успішно застосувати в своєму контакт-центрі.

  • Хто доповідачі
  • Формат конференции
  • Вартість участі
  • Заміна учасників від компанії
Хто доповідачі
В ході заходу своїм досвідом поділяться представники не тільки найбільш авторитетних гравців ринку, але і компанії, які продемонстрували нестандартні інноваційні підходи в різних галузях. Серед учасників не лише представники найбільших контакт-центрів, а й власники бізнесу, ТОП-менеджери невеликих гравців, що динамічно розвиваються. Всього за один день учасники зможуть прослухати 16 практичних доповідей, заснованих на реальних кейсах, відвідати 6 майстер-класів від переможців Нагороди DzWINNER і визнаних експертів ринку, взяти участь в дискусіях з експертами та багато іншого.
Формат конференции
Всі доповіді конференції розраховані на 15 хвилин, що дозволяє отримати максимальну кількість інформації всього за один день. Програма розбита на чотири тематичні сесії, що охоплюють всі ключові аспекти роботи контакт-центру (вибір стратегії, управління персоналом, організація процесів і технології). Ми створили якісний майданчик для обміну досвідом професіоналів, тому всі запитання учасники можуть обговорити з доповідачами та експертами в ході неформального спілкування в перервах. Оцінити та спробувати застосувати найбільш цікаві інструменти учасники зможуть під час майстер-класів від переможців професійної Нагороди DzWINNER і в рамках «тестової лабораторії». Всі відвідувачі конференції при реєстрації отримують також пульт інтерактивного голосування, який дозволить взяти участь у формуванні унікальної тематичної аналітики по ринку.
Вартість участі
Практична конференція «Контакт-центри: кращі практики» проводиться для розвитку вітчизняного ринку контакт-центрів. На цьому заході ВАКЦ не заробляє, а всі отримані кошти ми інвестуємо в організацію конференцій і проведення супутніх заходів. Подібна вартість участі – можливість зібрати якісну аудиторію, дійсно зацікавлену в обміні практичним досвідом, і гарантія досить високого рівня заходу.
Заміна учасників від компанії
На жаль, зміна учасників від однієї компанії перед заходом не є великою рідкістю. Ми працюємо на динамічному ринку, тому з розумінням ставимося до таких ситуацій і завжди йдемо на зустріч. Більш того, ми гарантовано повертаємо гроші або переносимо участь на наступні заходи за бажанням делегата, якщо він не зміг відвідати нашу поточну конференцію. Водночас, ми просимо все ж попереджати про зміну учасників якомога раніше, щоб зменшити ймовірність виникнення затримок в день заходу.

Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогодні.

Практична спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Комплексний підхід

Ми охоплюємо як стратегічні питання, так і операційну діяльність контакт-центрів, а також оцінюємо найбільш перспективні технології.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови й розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

В ході конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й поставити питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів в Україні, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу — це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.