http://conference.cca.org.ua/wp-content/uploads/2015/12/vakc-conforence-white-01.svg
23 квітня 2020 рокуКиїв
:hrs:min:sec

Конференція ВАКЦ – ювілейний сезон

23 квітня 2020 року відбудеться ювілейна практична конференція «Контакт-центри: кращі практики». Першу подібну конференцію ВАКЦ організувала в кінці лютого 2010 року і відтоді двічі на рік збирає провідних фахівців ринку. Досить швидко конференції ВАКЦ закріпили за собою статус найбільш значущих заходів в Україні в сфері контакт-центрів і дистанційного обслуговування клієнтів. При цьому, ключовими цілями Асоціації завжди були більш ефективний розвиток ринку контактних центрів України та підвищення його конкурентоспроможності на міжнародній арені.

На наш погляд кращий спосіб досягнення подібних цілей – створення якісних майданчиків з обміну реальним досвідом фахівців ринку. Крім цього, ВАКЦ запустила значущу професійну нагороду в сфері контакт-центрів, регулярно проводить дослідження ринку, побудувала систему профільного навчання та багато іншого. Практична конференція «Контакт-центри: кращі практики», по суті, об’єднує всі активності Асоціації та є результуючим заходом, яке задає основні тренди вітчизняного ринку на найближчий рік.

Чи не стане винятком і майбутня конференція ВАКЦ. Поки програма ще формується ми хотіли б позначити основні аспекти, на яких буде базуватися захід 23 квітня:

Погляд зсередини на роботу контакт-центру

Інтернет відкриває практично необмежений доступ до інформації, але це значно ускладнює відбір якісних матеріалів. Ми спочатку зробили ставку на обмін досвідом професіоналів – тих, хто не з чуток знайомий з особливостями роботи контакт-центрів, а не публічних «експертів у всьому». У нас немає виступів про досягнення «успішного успіху», а в кожній доповіді розбираються реальні кейси та практичні інструменти. Велика частина наших спікерів мало відома широкій аудиторії і їх рідко можна побачити на публічних заходах, але зате спілкування з ними може допомогти знайти не такі популярні, але дієві рішення для наявних завдань.

Ми зацікавлені, щоб ви та ваш бізнес розвивалися ефективно, тому робимо ставку на обмін досвідом професіоналів!

Комплексний підхід

Програма практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики» складається з 4 сесій, що охоплюють основні аспекти роботи будь-якого успішного контактного центру: стратегія розвитку, робота з персоналом, організація процесів і технології. У кожному з напрямків ми намагаємося розкрити найбільш цікаві та актуальні кейси. Ми свідомо не робимо паралельні сесії, щоб керівники різних підрозділів контакт-центрів могли отримати більш повну картину, а також визначити для себе нові точки взаємодії й розвитку.

Ми зацікавлені, щоб ви вчилися на чужих помилках і використовували тільки кращі практики в своїй роботі!

Обмін досвідом на будь-який смак

Перша конференція ВАКЦ включала 32 доповіді по 15 хвилин. Це дозволяло за короткий час розглянути велику кількість кейсів, але не давало можливість детально розібрати найбільш цікаві.

Майбутня конференція ВАКЦ – це 16 практичних доповідей, понад 30 реальних кейсів, 6 прикладних майстер-класів від переможців нагороди DzWINNER, кращих доповідачів попередніх конференцій і визнаних експертів ринку. Тільки за 2019 рік ми протестували 6 нових форматів заходів і крім якісного профільного контенту провели навчання по наданню першої допомоги й підвищенню фізичної продуктивності, майстер-клас з образотворчого мистецтва, «бізнес-вечорниці», «майстерню голосу» і багато іншого. 23 квітня ми також вже запланували кілька нестандартних, але цікавих нових активностей.

Результати конференції в 2019 році

Ми намагаємося надати максимум корисної інформації та кожен раз шукаємо нові можливості для більш продуктивного обміну досвідом!

Унікальна аналітика, яку формуєте ви

Зібравши в одному місці близько 250 провідних фахівців галузі контакт-центрів, було б нерозумно не використовувати таку можливість і не провести спеціалізоване опитування. Кожен учасник конференції отримує пульт інтерактивного голосування, який дозволять брати участь в опитуваннях в режимі реального часу. Ставши учасником, ви не тільки допоможете в формуванні унікальної аналітики ринку, але й першими дізнаєтеся про найбільш актуальні тенденції ринку або зможете якісно підтвердити, гіпотези, що вас цікавлять. Крім того, ми просимо всіх відвідувачів конференції ВАКЦ заповнити анкети учасників, які не тільки допомагають зробити наші заходи краще, але і дають можливість визначити найбільш актуальні теми та напрямки для подальших активностей.

Ви дізнаєтеся, що дійсно цікавить колег по ринку і зможете обговорити це з провідними професіоналами галузі!

Професійне зростання і розвиток ринку

Попри те, що ринок контакт-центрів України демонструє стабільне зростання, досить важко постійно шукати нові цікаві кейси. Ми вибрали шлях саморозвитку, залучаючи як спікерів переважно учасників попередніх конференцій ВАКЦ, знайомих з форматом і нашими принципами. Ми з перших днів активно сприяємо розвитку нагороди DzWINNER, фіналісти та переможці якої дозволяють урізноманітнити контент і зробити конференцію яскравіше, а також проводимо різнопланові тематичні заходи, виявляючи нових спікерів з нестандартним підходом.

За минулі 10 років є не один десяток прикладів, коли інноваційні підходи та інструменти, вперше представлені на конференціях ВАКЦ, отримували широке застосування в галузі. Сотні учасників заходів Асоціації істотно поліпшили свої позиції в компанії, знайшли нову роботу або відкрили свій бізнес.

Фотозвіт про конференцію ВАКЦ у 2019 році

Разом з вами ми намагаємося розвивати ринок і робити роботу контакт-центрів більш прозорою та ефективною!

Умови участі

Приєднуйтесь до найбільш значущого заходу в Україні в сфері контакт-центрів!

До зустрічі на конференції ВАКЦ!


Оставьте комментарий

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *


Актуальная
тематика

Подготовкой конференции ВАКЦ занимаются непосредственно представители отрасли контакт-центров, поэтому мероприятие затронет темы, наиболее актуальные для большинства контактных центров на сегодняшний день.

Практическая направленность

Все доклады конференции носят сугубо практический характер и основываются на реальном опыте работы контакт-центров ведущих отечественных компаний.



Комплексный подход

Мы охватываем как стратегические вопросы, так и операционную деятельность контакт-центров, а также оцениваем наиболее перспективные технологии.




Авторитетные спикеры

Среди докладчиков собственники бизнеса, менеджеры высшего звена, эксперты, имеющие многолетний опыт построения и развития лучших контакт-центров Украины.




Обмен
опытом

В ходе конференции можно будет не только «вживую» пообщаться с коллегами, но и задать интересующие вопросы экспертам, и получить квалифицированные практические советы.




Система голосования

Мы собираем ведущих профессионалов в Украине, поэтому интерактивное голосование позволит получить уникальную аналитику и определить тенденции рынка.




Награда DzWINNER

Мастер-классы победителей профессионального конкурса — это возможность не только оценить уровень участников, но и получить полезные практические навыки.